Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

Testimonials

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Sandro Rosell
FC Barcelona President

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

1 lipca oficjalnie dwóch skandynawskich liderów rynku IT i sustainability – Cybercom Group oraz Knowit - połączyło swoje siły. Fuzja obejmuje także polski oddział Cybercom zlokalizowany w Warszawie, Łodzi oraz Bydgoszczy, który stał się częścią nowo utworzonej jednostki Knowit Connectivity.

Cybercom Poland Sp. z o.o. zmieni nazwę na Knowit Poland Sp. z o.o. i stanie się częścią jednej z największych firm IT w Europie, która po fuzji będzie zatrudniać łącznie ok. 3800 osób w sześciu krajach: Szwecji, Finlandii, Norwegii, Danii, Niemczech i w Polsce.

Dzięki fuzji powstała potężna organizacja, która pod hasłem Makers of Sustainable Future zaproponuje bardziej kompleksowe rozwiązania dla klientów w obszarze cyfryzacji i zrównoważonego rozwoju. Połączona oferta obydwu firm jest bowiem odpowiedzią na potrzeby klientów - z jednej strony zapewnić stabilny rozwój biznesu, z drugiej zaś uwzględnić potrzeby społeczeństwa i środowiska. Naprzeciw wychodzi im nowy skandynawski powerhouse. Dotychczasową ofertę Knowit w obszarze strategicznego podejścia do transformacji cyfrowej i proponowanych systemów IT uzupełni Cybercom, który wnosi do firmy technologiczny know-how w obszarze tworzenia "zielonego" oprogramowania.

Jan Matulewicz, Managing Director Cybercom Poland (wkrótce Knowit Poland) widzi w fuzji szansę na dalszy rozwój polskiej spółki.

- Dzięki połączeniu nasza oferta technologiczna powiększy się o obszary, w których dotychczas nie byliśmy obecni. Będzie się to wiązało z realizacją projektów dla nowych klientów, a co za tym idzie spodziewamy się dalszego wzrostu zatrudnienia. To, co się nie zmieni, to silne skupienie wokół rozwiązań służących zrównoważonemu rozwojowi. Obydwie firmy od wielu lat stawiały ten aspekt w centrum uwagi. Efekt synergii wiedzy i kompetencji zaowocuje tym, że będziemy w stanie jeszcze bardziej spełniać wymagania biznesowe naszych klientów w zakresie cyfryzacji, odpowiadając jednocześnie potrzebom społeczeństwa i środowiska.