InneWiadomości

Getty Images inwestuje 16 milionów USD w partnerstwo strategiczne z Promo.com

  • Getty Images obejmuje udziały w Promo.com o wartości 16 mln USD w ramach akcji serii B, uwzględniając w tym finansowanie dłużne od UMTB-Tech
  • Strategiczne partnerstwo z Getty Images wspiera realizację misjiPromo.com, którą jest dostarczanie wysokiej jakości treści wideo firmom na całym świecie
  • Promo.com poszerza swoją ofertę o nowe treści i narzędzia dostępne dla użytkowników. Platforma wzmocni także swoje działania rekrutacyjne ze względu na rosnące zapotrzebowanie na specjalistów z obszaru technologii

Promo.com – wiodąca platforma do tworzenia video dla firm – ogłosiła, że Getty Images, światowy lider w dziedzinie treści wizualnych, zainwestował 16 milionów dolarów w akcje serii B opierając się na istniejącym partnerstwie strategicznym z Promo.com. Pozyskane finansowanie obejmuje również finansowanie dłużne z Mizrahi Tefahot Bank (UMTB-Tech). W transakcje zaangażowany był także dotychczasowy inwestor Benson Oak. Promo.com wspiera firmy online w tworzeniu treści wideo, które są obecnie wykorzystywane przez 86% firm jako narzędzia marketingowe.*

Wspomniana transakcja wspiera rozwój Promo.com jako kompleksowej platformy do tworzenia treści wideo obejmującej: koncepcję, tworzenie, publikację oraz działania analityczne. Firma wykorzysta wspomniane wsparcie finansowe, aby przyśpieszyć swoją globalną ekspansję oraz rozwinąć nowe narzędzia do tworzenia treści i analizy danych, także w środowisku mobilnym. Szersze, strategiczne partnerstwo między firmami stwarza 2,5 milionom klientom biznesowym Promo.com dostęp do ponad 100 milionów klipów wideo i obrazów, na bazie których mogą oni tworzyć unikalne treści cyfrowe.

Promo.com planuje zwiększenie swoich działań wizerunkowych oraz rekrutacyjnych w Polsce, aby wzmocnić swoją obecność na rynku pracy w obszarze technologii. Już teraz firma poszukuje specjalistów i ekspertów IT, którzy chcą mieć wpływ zarówno na rozwój samej platformy, jak i nowych produktów dla klientów na całym świecie.

W wyniku transakcji, Promo.com zyskuje kolejnego akcjonariusza. Dotychczasowym był Benson Oak – wiodący fundusz venture, specjalizujący się w e-commerce oraz w tzw. „Ekonomii Pasji”. W rozwój Promo.com dotychczas zainwestował on 12 milionów dolarów.

Nowe partnerstwo strategiczne to kolejny, ważny krok biznesowy dla firmy Promo.com, która ma już swoje spore osiągnięcia. Jej aplikacja wideo dla Shopify stała się najpopularniejszą aplikacją wideo na rynku, a nowe umowy podpisane z Automattic umożliwią firmie tworzenie aplikacji wideo dla WordPress i WooCommerce.

Tom More, CEO Promo.com podkreśla: „Uruchomiliśmy Promo.com, aby pomóc firmom rozwijać się w Internecie, udostępniając jakościowe treści i narzędzia marketingowe w przystępnej cenie. Ta nowa faza naszego partnerstwa pozwoli naszej społeczności użytkowników promować się w jeszcze bardziej kreatywny sposób, wykorzystując możliwości i szeroki zakres treści Getty Images i iStock. Z niecierpliwością czekam na efekty tego, co zrobią nasi klienci z dodaną treścią, którą teraz mają na wyciągnięcie ręki, jak i nowymi narzędziami do tworzenia, o które uzupełnimy naszą platformę!

Craig Peters, CEO Getty Images dodaje: „Wideo staje się coraz istotniejsze dla firmy właściwie każdej wielkości, a zespół Promo.com umożliwia małym firmom łatwe tworzenie filmów, które wspierają ich rozwój. Ułatwienie komunikacji wizualnej jest wspólnym celem, dlatego cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą współpracę”.

Robert Cohen, Managing Partner Benson Oak zaznacza: „Inwestujemy w platformę Promo.com od momentu jej uruchomienia. Oznacza to, że jesteśmy świadkami niesamowitej kreatywności Toma More’a i całego zespołu Promo.com, którzy stworzyli nową branżę, aby ułatwić małym i średnim firmom promowanie się za pomocą wideo. Biorąc pod uwagę spodziewany ogromny wzrost e-commerce i tzw. „Ekonomii Pasji” jesteśmy przekonani, że Promo.com będzie liderem nowej fali izraelskich start-upów, takich jak Wix i Fiverr obsługujących globalnie małe i średnie firmy”.
***

Promo.com to wiodąca na świecie platforma do tworzenia wideo dla firm i pierwsza tego rodzaju platforma oferująca klientom nieograniczone pobieranie materiałów filmowych i filmów premium z dożywotnią licencją. Obsługuje ponad 2,5 miliona firm w 209 krajach. Jest to także partner marketingowy Getty Images, iStock, Facebook i Instagram oraz YouTube Video Creative. Dzięki temu śledzi najnowsze trendy w zakresie mediów cyfrowych i pomaga klientom wzmacniać swoje działania online.

Getty Images jest jednym z najbardziej znanych i cenionych źródeł treści wizualnych na świecie, z ponad 415 milionami zasobów, w tym m.in.: zdjęć, filmów i muzyką dostępnych za pośrednictwem wiodących w branży witryn www.gettyimages.com i www.istock.com. Strona Getty Images obsługuje klientów biznesowych, z branży kreatywnej, medialnej w prawie każdym kraju na świecie i jest pierwszym miejscem, w którym ludzie szukają, kupują i udostępniają treści wizualne od najlepszych fotografów i kamerzystów na świecie.

Getty Images współpracuje z ponad 340 tys. współautorów i setkami partnerów graficznych, aby zapewnić kompleksową relację z ponad 160 000 wydarzeń informacyjnych, sportowych i rozrywkowych każdego roku, a także stworzyć imponujące, inspirujące, kreatywne obrazy przedstawiające każdą koncepcję komercyjną oraz największe, najbardziej pojemne na świecie cyfrowe archiwum fotografii historycznej.

Odwiedź Getty Images (www.gettyimages.com), aby dowiedzieć się więcej o tym, jak firma rozwija wyjątkową rolę nieruchomych i ruchomych obrazów w komunikacji i biznesie, umożliwiając urzeczywistnianie kreatywnych pomysłów. Aby uzyskać informacje i ogłoszenia dotyczące firmy, odwiedź nasz pokój prasowy; aby zapoznać się z historiami i inspiracjami stojącymi za naszymi treściami – odwiedź witrynę gettyimages.creativeinsights.com. Znajdź Getty Images na Facebooku, Twitterze, Instagramie, LinkedIn lub pobierz aplikację Getty Images, w której możesz przeglądać, zapisywać i udostępniać najlepsze zdjęcia świata.

Benson Oak wspiera przedsiębiorców w tworzeniu firm transformacyjnych, zapewniając im kapitał finansowy. Benson Oak stosuje strategię opartą na przekonaniach i koncentracji, skupiając się na inwestycjach B2C, cyfrowych małych i średnich firmach oraz produktach pasji, obejmujących wszystko, co dotyczy „ekonomii pasji”. Poprzednie i obecne inwestycje Benson Oak obejmują AVG (światowy lider w dziedzinie cyberbezpieczeństwa konsumentów); Promo.com (lider w rozwiązaniach marketingu wideo dla małych i średnich firm); LoungeBuddy (wiodąca aplikacja umożliwiająca dostęp do poczekalni na lotnisku, sprzedawana American Express) i ZenGo, wiodący mobilny portfel kryptowalutowy. Więcej informacji można znaleźć na stroniewww.bensonoak.com