Pozostałe

Soundbary Samsung na topie. Królują na świecie.

Firma Samsung już od kilku lat utrzymuje pozycję lidera na globalnym rynku soundbarów. Według danych firmy badawczej FutureSource Consulting, soundbary Samsung już po raz 9. z rzędu są najchętniej kupowane na świecie. Urządzenia te cieszą się dużą popularnością także w Polsce – wiodą prym w tej kategorii już od 8 lat.


Soundbary Samsung królują na światowym rynku już po raz dziewiąty z rzędu. Według firmy badawczej FutureSource Consulting, Samsung posiadał 20,2 proc. udziału w rynku i odpowiadał za 18,4 proc. wielkości sprzedaży tych urządzeń w 2022. Soundbary Samsung już od 8 lat są także nr 1 w Polsce. Według wewnętrznych danych Samsung zakończył w Polsce 2022 rok z ponad 40 proc. udziałem ilościowym i ponad 43 proc. udziałem wartościowym w rynku soundbarów.

 

Choć soundbary Samsung pojawiły się na światowym rynku stosunkowo niedawno, to od kilku lat cieszą się niesłabnącą popularnością, zarówno na świecie, jak i w Polsce. Według Futuresource Consulting, globalny rynek soundbarów, który wykazuje stały wzrost o około 5,7 proc. w okresie ostatnich trzech lat, odnotował w 2022 r. sprzedaż 23,16 miliona sztuk. Według prognoz do 2025 roku osiągnie ona poziom 26 milionów urządzeń.

 

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów, oferta soundbarów z roku na rok jest coraz bogatsza i bardziej zróżnicowana. W tym roku Samsung przenosi swoją linię soundbarów na jeszcze wyższy poziom, dzięki urzekającemu dźwiękowi przestrzennemu i funkcjonalnym rozwiązaniom, które podbiją serca konsumentów i entuzjastów kina domowego.

 

W modelach Q-Serii, Ultra Slim i S-Serii wykorzystano po raz pierwszy na świecie funkcję Bezprzewodowego Dolby Atmos[1]. Dzięki niej można zapomnieć o nieestetycznej plątaninie kabli. Funkcja pozwala połączyć soundbar bezprzewodowo z telewizorem i odkryć przestrzenne kinowe brzmienie za sprawą technologii Dolby Atmos.

 

Z kolei funkcja Q-Symphony[2] tworzy synergię dźwięku, jednocześnie wykorzystując głośniki soundbara i telewizora Samsung, takiego jak Neo QLED czy OLED. W tradycyjnych rozwiązaniach po podłączeniu soundbara, głośniki telewizora były wyłączane. Samsung zdecydował się wykorzystać moc obu urządzeń do spotęgowania wrażeń dźwięku przestrzennego. Tym samym, dzięki funkcji Q-Symphony, po podłączeniu soundbara, górne i boczne głośniki telewizora wykorzystywane są jako dodatkowy kanał audio. Funkcja dostępna jest w soundbarach Q-Serii, Ultra Slim i S-Serii.

 

W najwyższym tegorocznym modelu Q-Serii, czyli Q990C, przestrzenne brzmienie zagwarantuje Wielokanałowy Dźwięk Przestrzenny 11.1.4. Oznacza 11 kanałów równomiernie rozprowadzających dźwięk, 1 niskotonowy i 4 skierowane ku górze. W efekcie dźwięk będzie otaczać  widzów z każdej strony, a przeżycia staną się jeszcze bardziej wciągające i realistyczne.

Otocz się dźwiękiem kinowej jakości i odbierz zwrot do 900 zł

Jeszcze do 2 lipca b.r. można skorzystać z wyjątkowej promocji na soundbary Samsung. Ofertą objęte są najpotężniejsze soundbary z Q-Serii takie jak Q990C czy Q990B oraz modele z designerskiej linii Ultra Slim: HW-S800B i HW-S801B. Wystarczy tylko zostawić swoją opinię i zyskać nawet do 900 zł zwrotu. Szczegóły promocji oraz regulamin można znaleźć na stronie: https://www.samsung.com/pl/campaign/tvs/promocja-soundbary2023/

 

[1]  Bezprzewodowa Technologia Dolby Atmos wymaga połączenia za pomocą Wi-Fi. Funkcja kompatybilna wyłącznie z wybranymi telewizorami Samsung z 2022 roku. Informacja o kompatybilności dostępna w specyfikacji telewizorów na stronie samsung.pl. Wymagane źródło dźwięku w formacie Dolby Atmos.

[2]  Funkcja Q-Symphony jest kompatybilna z wybranymi telewizorami Samsung Neo QLED, QLED, Crystal UHD. Informacja o kompatybilności jest dostępna w specyfikacji telewizorów na stronie samsung.pl